mitsubishi_outlander_2013_test (2)Двигателят работи прилично, без да ви изненада с необуздана мощ. Воланът е малко мек на по-ниска скорост, но при по-висока става по-адекватен. Купето е добре шумоизолирано, явно намаления коефициент на въздушно съпротивление е свършил добра работа в тази насока. Подобрената аеродинамика, плюс олекотеното с над 150 кг шаси, плюс новият двигател с нововъведена старт-стоп система са довели до каталожен комбиниран разход от 6,5 л/100 км (ние не успяхме и да се доближим до него), който е доста приличен за модел от този клас.

Както някои от вас добре помнят, предишният Outlander „късаше полуоски” при рязко потегляне само на преден мост. Проблемът донякъде е отстранен сега с едно доста Соломоновско решение – новата система за 4х4 просто няма режим 2WD. Вместо него е новият Eco 4WD,който в по-голямата част от случаите задвижва само предните колела, но реагира при ситуации като гореописаната. Останалите два режима – Auto и Lock, са ни познати и от преди.

mitsubishi_outlander_2013_test (4)Що се отнася до оф-роуд способностите на Mitsubishi Outlander, те са доста скромни. Клирънсът от 190 мм е приличен, но дългите надвеси може да ви изиграят лоша шега в по-тежък терен. Иначе, чисто като сцепление на лоша настилка, 4WD системата е доста прилична.
Цената на Mitsubishi Outlander с 4х4 задвижване и бензинов двигател започва от 53 990 лв. с ДДС. Най-евтиният дизелов вариант ще ви излезе57 990 лв, а моделът ползва данъчен кредит.