С не такъв гръм и трясък, за участие отново се записа един от победителите в „Дакар” Жиниел де Вилиерс. Южноафриканецът през 2012 година заложи на Toyota Hilux Overdrive и взе бронза. Друг интересен участник с Toyota ще бъде ски скок шампионът Адам Малиш от Полша, който направи перфектен дебют.
Great Wall отново ще са на линия с ветерана Карлос Соуса, който завърши на 7-мо място, а тази година има амбиция за още по-добро класиране. След победата си в Мароко, Ерик Вигурьо заяви, че би стартирал в „Дакар” ако се намери спонсор. Явно такъв има, защото трофи тръкът Chevrolet ще бъде на старта в Лима. В Перу ще видим и завръщането на Герлен Шишри. Французинът бе изхвърлен от X-Raid, след като през 2011 разби тогава единственото Mini, а сега ще е зад волана на бъги SMG.
Отборът Dessoude ще заложи на армада от 5 машини, начело с Кристиан Лавей и бъги Juke. В „Дакар” 2013 пък, Матиас Кале за пръв път няма да е с бъги, а ще заложи на добре познатия за читателите ни SAM-Mercedes. Австралиецът Брус Гарлънд ще бъде с новия Isuzu D-Max, подготвен тази година за надпреварата.

Не на последно място, интересно ще е участието на тима Race 2 Recovery, който ще участва с 4 машини Bowler. Екипажите и асистенцията са съставени от британски и американски войници, инвалиди от войните в Ирак и Афганистан. Също така с нетърпение ще следим участието на smart в надпреварата. Не се стряскайте, не става въпрос за яйцемобила, а за бъги на базата на Polaris RZR с коруба на немското микромобилче.

Камиони
В „Дакар” 2013 при „големите момчета” има доста участници, по-точно 75. След като през януари Жерар Де Рой за пръв път разби доминацията на Камаз в надпреварата, сега младата гвардия на руския тим се е амбицирала да си върне царската корона. Срещу камионите Iveco, пилотирани от Де Рой, Ханс Стейси, Мики Биазион, Йо Адуа и Рене Куйперс, Kamaz изправят Едуард Николаев, Айрат Мардеев и Андрей Каргинов. В допълнение към тях ще видим казахския пилот Артур Ардавикус и ветерана Илгизар Мардеев. Естествено, братският белоруски народ отново ще се отчете с камиони МАЗ, подготвени с помощта на Камаз.
Картите, ако пак няма карък, може да разбърка Алес Лопрайс, който след кратка авантюра с MAN, отново ще е зад волана на Tatra .
Да, както писахме и в началото, очаква ни един много интересен „Дакар”. Следете ежедневно всичко за надпреварата на www.dakar.bg

2 коментара

  1. Линка не ви се отваря.