Новото, трето поколение на компактния всъдеход Nissan X-Trail отбеляза световната си премиера днес. Моделът е тотално преобразен и няма почти нищо общо със своя предшественик. Вместо ръбатия оф-роуд дизайн, новият модел е прегърнал плавните и „паркетни” линии на своите братовчеди Qashqai, Murano и Juke.

Новият Nissan X-Trail бе представен под формата на концепцията Hi-Cross в Женева и е идейно продължение на модела Rogue, който се продава на американския пазар и е позициониран над Qashqai. Създателите му твърдят, че X-Trail е запазил 4х4 наследството на Nissan, което се вижда от някои елементи като агресивните черни брони и повишения клирънс. Също така ни обещават, че е с подобрени възможности за пресечен терен. Новият всъдеход ще се продава в 190 държави и е изграден на съвместно разработената от Nissan и Renault платформа Common Module Family (CMF).

Nissan X-Trail ще се произвежда в девет различни завода по света, като има няколко пазарни версии. След световния си дебют, новият X-Trail ще бъде лансиран през първата четвърт на 2014, а световните му продажби започват през юли 2014. В световен мащаб предшественикът му бе един от най-продаваните модели на компанията.

Вместо грубите, правоъгълни форми на предишното поколение, новият X-Trail предлага доста по-„булевардно” излъчване. Виждаме задни светлини в стил „бумеранг”, структурирани фарове с LED дневни светлини и характерна форма на D-колоната.
Интериорът предлага театрално разположени седалки и възможност за две допълнителни места в багажника. Практичните функции включват отварящи се на почти 90 градуса задни врати и оформено по нов начин багажно отделение с иновативен двоен под за товарене.

Новият Nissan X-Trail е първият модел, който ще е с последното поколение навигационна и инфотейнмънт система NissanConnect. Водачите ще могат да се възползват от обширен пакет от асистиращи функции, съставляващи системата Nissan Safety Shield.

Задвижването ще е чрез последно поколение на електронната 4х4 задвижваща система на Nissan, ALL MODE 4x4i. Очакват се нови двигатели, които ще са с по-малък обем от настоящите, но ще предлагат същата и дори по-голяма мощност при понижен разход. Повече ще разберем в началото на 2014 година.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.