Isuzu Motorspors представи състезателната версия на новия Isuzu D-Max, която ще вземе участие в рали Дакар 2013. Болидът за пустинната надпревара е базиран на серийния пикап с 4х4 задвижване и дълга кабина, като много неща се преправени, за да успее машината да оцелее по време на 10 000-километровия маратон в Южна Америка.

Състезателният Isuzu D-Max се задвижва от трилитров турбодизелов двигател с мощност 242 к.с. и въртящ момент от 589 Нм. Задвижването, както споменахме, е 4х4, а скоростната кутия е 5-степенна секвенциална Hollinger. Шасито е доста подсилено, отдолу има 8-милиметрови алуминиеви защити, а в купето е монтирана здрава предпазна клетка, както и карбонови панели, които да предпазват някои възлови компоненти.

От Isuzu Motorspors са добавили  вентилирани дискови спирачки DBA Kangaroo Paw и състезателни спирачни апарати Harrop. Isuzu D-Max Dakar e с джанти ROH Trojan 16×7 и гуми Toyo Open Country M/T-R. След всички подобрения, ускорението от 0 до 100 км/ч става за 7 секунди, а максималната скорост е 190 км/ч.

Зад волана на състезателния Isuzu D-Max отново ще е австралийската легенда Брус Гарланд, навигиран както винаги от директора на Isuzu Motorsports Хари Сузуки.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.