Бош опрости значително и структурира по-ясно концепцията за обслужване на водещия в света сервизен софтуер ESI(tronic). С новия потребителски интерфейс на ESI(tronic)  2.0 операторът достига по-бързо целта само с няколко кликвания на мишката. След като автомобилът бъде идентифициран бързо и еднозначно по ключовия си номер, потребителят влиза директно в диагностиката. Системното търсене му показва с един поглед всички управляващи блокове, подредени прегледно и тематично заедно с всички записани грешки. Бързата смяна на различните информационни модули, която предлага софтуерният пакет, се осъществява чрез директни линкове, т. нар. “shortcuts”- например от диагностика на управляващите блокове към инструкциите за търсене на грешки и обратно. Освен това сега софтуерните пакети ESI(tronic) за леки и товарни автомобили функционират с еднакъв интерфейс. Данните на ESI(tronic) 2.0 могат да се актуализират on-line, така че сервизът винаги да разполага с най-новата информация.

Около 75 000 автосервиза в повече от 100 страни са абонати на модулния софтуерен пакет, който се предлага на 24 езика. Две трети от автомобилните механици в Германия работят с ESI(tronic)  от Бош. Софтуерът съдържа диагностични данни и инструкции за търсене на грешки, ръководства за ремонт, автомобилни електросхеми, сервизни интервали и нормовремена, ремонтни технологии и регулировъчни стойности, технически данни. Всяка година в ESI(tronic)  се включват данни за около 1 400 нови системи и точно толкова промени в съществуващите системи.

В момента специалистите на Бош по ESI(tronic)  работят по онлайн решение на сервизния софтуерен пакет, което през тази година ще се появи на пазара. С негова помощ клиентите на ESI(tronic)  ще получат интернет достъп до непрекъснато актуализиращите се данни и винаги ще могат да разполагат с най-новата информация. Освен това потребителите на бъдещата онлайн версия ще получат и нови разширения на пакета ESI(tronic).

>>ОСТАВАТ САМО 2 ДНИ ДО КРАЯ НА ИГРАТА С НАГРАДИ НА СПИСАНИЕ OFF-ROAD.BG! ВКЛЮЧЕТЕ СЕ!!!<<

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.