test_drive_range_rover_2013_offroadbg (4)Range Rover 2013 се предлага с два дизелови и един бензинов мотор, всички без изключение комбинирани с 8-степенна автоматична трансмисия ZF (която в един от тестваните модели успя да „забие” на два-три пъти, неизвестно защо). Най-малкият мотор е дизелов 3,0-литров 6-цилиндров, V-образен с макс. мощност 258 к.с. и макс. въртящ от 600 Нм. Той заменя едната 8-цилиндрова версия от предходния модел. Консумацията му на гориво е подобрена с 22%, а емисиите за първи път в Range Rover са сведени до нива под 200 г/км – 196 г/км. С него ускоряването от място до 100 км/ч става за 7,4 сек. Другите два мотора – 4,4-литров V8 дизел с макс. мощност 339 к.с. и макс. въртящ момент от 700 Нм., както и 5,0-литровия  V8 с макс. мощност 510 к.с. и макс. въртящ момент 625 Нм са ни доста добре познати, но са преработени с цел по-нисък разход и намалени СО2 емисии, като се представят задоволително, без изключение.

test_drive_range_rover_2013_offroadbg (2)Новият Range Rover се произвежда във Великобритания. Автомобилът се предлага в три нива на изпълнение HSE, Vogue и Autobiography. Цените в България започват от 177 750 лв. с ДДС за версия с V6 дизелов мотор и стигат до 251 344 лв., при това за модел, който не е екипиран с всички възможни екстри. Range Rover се предлага в 37 различни цвята, като 22 от тях са за версията Autobiography. На разположение са три разцветки на покрива, а джантите са с размери от 19 до 22 инча в девет различни варианта. За интериора са налични 17 тоналности, като има възможност да се избере и цветът на седалките.

test_drive_range_rover_2013_offroadbg (7)В заключение можем да кажем, че новият Range Rover е успешен наследник на славните си деди. Или както мъдро заключи наш колега „уникална комбинация от Jaguar и Defender”. Единствено, технологизацията му все пак ни кара да се притесняваме дали това е все още онази корава машина. Затова, си уредихме втора среща с Негово превъзходителство, за която ще ви разкажем скоро.

Comments are closed.