Toyota Hilux се е доказал като здравеняк, използван за оф-роуд, експедиции (включително до двата полюса), работа в тежки условия и дори на война. От началото на производството през 1967 г., от модела са продадени повече от 13 милиона броя, а през последната година – над половин милион.

Изненадващо е каква популярност Toyota Hilux набира в Европа – миналата година 25% от продадените модели в сегмента бяха именно от този модел. Моделът от 2012 г. има доста готини екстри, но все още отговаря на изискванията на най-големите работохолици.Тук се намесва полската фирма Carlex Design, която прави интериорите на най-луксозните автомобили на пазара.

Седалките са претапицирани с черна и червена кожа и здрави шевове. Централната конзола е облечена в черно. Същите материали се виждат на втория ред седалки при Double Cab моделите. Вече можем да забравим за досадната пластмаса на таблото и вратите, защото тя също е облечена в черно-червена кожа и контрастиращи шевове.

източник: autoevolution.com

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.