Появата на абсолютно обновената версия на Fuso Canter (известен и като Mitsubishi Fuso Canter) постави началото на новото поколение товарни автомобили през октомври 2011. А сега, за първи път версията със задвижване на всички колела навлиза и на европейския пазар.

Производството започва в края на февруари 2012 в завода в Трамагал, Португалия. Canter 4×4 ще се предлага във вариант 6C18, с общо допустимо тегло от 6,5 тона, ширина на комфортната кабина 2 м и мощност 129 kW (175 к.с.). Задвижването на всички колела може да бъде включвано и изключвано по време на движение и чрез това се постига  добра ефективност и оптимален разход. Блокаж на диференциала на задната ос се предлага като стандарт в новия модел, заедно с 5-скоростна ръчна трансмисия и отношение на задната ос 1:5.285.

Клиентите могат да избират между комфортна единична или двойна пътническа кабина (съответно с 3 или 7 места), с колесна база от 3415 мм до 3865 мм. Товароносимостта на шасито варира от 3500 кг до 3735 кг. Геометрията на системата за задвижване е на всички колела, ъгълът на заход е от 35 градуса (за сравнение: при Canter 4×2 същият е 18 градуса), ъгълът на задния надвес от 24 градуса (срещу 11 при 4х2), а клирънсът е увеличен от 219 мм до цели 320 мм.

Ефективността на Canter 4×4 е демонстрирана ясно в контекста на строителното приложение на модела, като независимото задвижване  може да бъде включено, за да се избегне подхлъзването и буксуването на автомобила. Благодарение на своя висок товарен капацитет, ниските си разходи за поддръжка и функцията start/stop като опция, Canter 4×4 се превръща в ефективен товарен помощник за всеки истински бизнес.

Познатите, практични силни страни на Canter остават непроменени: добра маневреност (радиус на завиване на Canter 4×4: 13,5 м или 15,1 м, в зависимост от версията), кабина над двигателя, практичен дизайн, ергономична позиция на лоста, вграден в инструменталното табло, безопасност благодарение на здравата кабина и ниското износване на спирачките като следствие от стандартното оборудване с моторна спирачка.
В световен мащаб Fuso Canter е най-продаваният камион на Daimler.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.