Renault Megane увеличава повече от два пъти продажбите си: от 189 автомобила за 2010 година те нарастват на 401.
Dacia Duster също подобрява почти двойно пазарните си резултати като преминава от 237 продадени автомобила на 427.
При лекотоварните автомобили на Renault, Master увеличава продажбите си повече от три пъти. Oт 48 бройки за 2010 те нарастват на 160.

Продажбите за 2011 година на: Renault – 1375 автомобила, Dacia – 1735 автомобила. Продажбите за 2010 година на: Renault – 1055 автомобила, Dacia – 1325 автомобила. 30% увеличение на продажбите кумулативно за Renault и Dacia спрямо 2010г.

Nissan запазва стабилни продажбите си спрямо 2010 година, реализирайки 621 автомобила за изминалата година.
Традиционно най-продаваните модели на Nissan остават кросоувърите Qashqai и Juke. Juke надминава очакванията с продадени 177 автомобила за първа пълна година от лансирането си в България. Qashqai бележи спад, но въпреки това остава сред лидерите в своя сегмент.

Перспективите пред 2012 година:В един несигурен икономически и финансов контекст групата Renault се ползва с истински предимства през 2012. Годината ще е богата на продуктови новости както на международно ниво, така и в България. Сред тях са обновената гама за Megane и Scenic през второто тримесечие. През третото тримесечие в България ще се появят и дългочакваните нови модели в гамата на Dacia в лицето на Lodgy и заместителите на Logan MCV и Logan Van. Към края на годината почти веднага след световната си премиера ще представим и един модел, който ще покаже изцяло обновения дизайн на марката Renault: Clio IV. Обновеното лице на Dacia Sandero ще се появи при нас в края на годината.

Nissan, въпреки липсата на нови модели в България, ще предложи на клиентите си нови технологии. Такива са например нова X-Tronic CVT трансмисия за 1,6 бензиновия двигател на Qashqai и нов дизелов двигател 1,6 dci 130 к.с. със start and stop система. Micra ще допълни гамата си с новия DIG-S supercharged двигател. А Nissan GT-R ще зарадва феновете си в България с увеличена мощност от 550 к.с.

«Смятам, че тези новости определено ще допринесат за засилване на атрактивността на нашите марки», заяви Бернар Нувиал, Генерален Директор на Рено Нисан България: « Такива са нашите очаквания и на международно ниво, които вече се очертават от глобалните ни резултати».

В глобален план:
Общите продажби на групата Renault възлизат на 2 722 062 автомобила, което представлява увеличение от 3,6% спрямо 2010 година. Доказателство за рекордните продажби на групата през 2011 година e например факта, че в Европа Renault остава на второ място по продажби за леки и лекотоварни автомобили с 8,6% пазарен дял. А само по продажби на лектоварни автомобили Renault e номер 1 за 14-та поредна година с 15,6% пазарен дял.

Във Франция марката е лидер в леките и лекотоварни автомобили с 594 655 продажби. Един автомобил на всеки четири, продадени на частни клиенти, е от групата Renault. А един лекотоварен автомобил на всеки три е също от марката Renault. Twingo, Clio и Meane са лидери в своя сегмент.

Извън Европа резултатите са още по-красноречиви. Всички региони извън Европа, където се представлява марката, бележат ръст от 19,2%.
Пазарите, на които се продават най-много автомобили от групата Renault, по реда на тяхното представяне са Франция, Бразилия, Германия, Русия, Турция, Италия и т.н.

На глобално ниво Nissan бележи рекордни продажби за декември 2011 година с ръст от 19,4%. Резултати за каледарната 2011 година също нарастват с 4 669 981 автомобила, представляващи 14,4% ръст спрямо предходната година.

За декември 2011 в Япония регистрациите на автомобили Nissan са с увеличение от 37,2%. Продажбите извън Япония за същия период са с ръст от 18,1%. За цялата календарна година пазарният дял на марката в Япония нараства с 1 % до 14%. Извън Япония продажбите за годината нарастват с 18,7% и реализирани 4 078 669 автомобила.

В Европа Nissan завършва годината с 695,702 продажби, представляващи увеличение от 25%, с което марката достига най-висок пазарен дял в Европа – 3,7%. Марката е сред най-продаваните японски представители на ключови европейски пазари като Англия, Италия, Испания, Франция и Русия.